@knett kunde?

Vi opp­dater­er e‑posttenesta vår
I sam­band med dette må alle kun­dar gjen­nom­føre ei enkel ver­i­fis­er­ing. Denne ver­i­fis­eringa vil dukke opp automa­tisk på skjer­men ved innlog­ging kvar sjette månad.

Ver­i­fis­eringa er rask og enkel, og du gjer det ved å logge inn på: mail.kband.no

Takk for at du hjelper oss med å sikre trygg og sta­bil e‑postteneste!

🔒 Krav om iden­ti­fis­er­ing av e‑postkonto

For å opp­fylle krav til tryg­gleik og per­son­vern, må alle @knett-brukarar vere iden­ti­fis­erte.
Ved mang­lande iden­ti­fis­er­ing vil kon­toen bli deaktivert.

Deak­tiverte kon­toar blir halde tilbake i inntil 3 månad­er, før dei blir per­ma­nent sletta.

📅 Kon­toar som fram­leis er deak­tiverte og ikkje ver­i­fis­erte innan 01.01.2026, vil bli slet­ta for godt.

For å unngå slet­ting, opp­modar vi deg om å fullføre iden­ti­fis­er­ing snarast mog­leg.

Hels­ing,
Kvinnher­ad Breiband AS