Innhaldet er henta direkte frå Telia si webside her.
Ordrett sitert:
Telia har fra 1. mars 2025 måtte fjerne TV 2 sine kanaler og strømmetjenester fra Telia Play, da vi ikke har klart å komme til enighet med TV 2 om en ny TV-avtale. Vi beklager så mye ulempene dette medfører.
Vi har jobbet hardt for å finne en løsning med TV 2, men dessverre er det fortsatt stor avstand. Fra Telias side er det blant annet viktig å sørge for at våre kunder ikke må betale for mer innhold enn de er interessert i, for eksempel når det kommer til sport.
Telia har et godt partnerskap med alle våre over 30 andre innholdsleverandører, og vi ønsker fortsatt å komme til enighet med TV 2 om en avtale som er bra for begge parter samtidig som den sikrer våre kunder valgfrihet.
PS: Du kan fortsatt se innhold fra TV 2, men det krever at du oppretter et eget abonnement på strømmetjenesten TV 2 Play.
Vi vil holde deg som kunde løpende informert på denne siden fremover.
Les om heile saka som vi har skreve om her.
Dersom du vil ha kompensasjon på kr 109 pr mnd (grunna manglande TV2 innhald), istaden for 50 ekstra poeng (som alle har fått automatisk i tv-pakken sin) ber vi deg om å sende oss ein e‑post til: post@kband.no. Kompensasjonen blir aktivert frå den dato vi får melding om dette frå våre kundar.