Kvinne som skriv på ein datamaskin

Prisar

Breibandstenester frå Kvinnherad Breiband

Internett og gode pakkeprisar 

Pro­duktEin­gangssumMånad­sprisPris 1. årPris 2. år
Fiber 100064977887788
Fiber 200069983888388
Fiber 50008991078810788
Fiber 500 m/ TV Telia 50 poeng010991318813188
Fiber 500 m/ TV Telia 110 poeng012491498814988
Fiber 1 Gig m/ TV Telia 110 poeng015491858818588

TV frå TELIA 

Pro­duktEin­gangssumMånad­sprisPris 1. årPris 2. år
TV & Strøyming – 50 poengkr 0kr 549kr 6588kr 6588
TV Telia 50 poeng + 60 ekstra poengkr 0kr 699kr 8388kr 8388
Leige av TeliaboX dekoderkr 0kr 49kr 588kr 588
Leige av Apple TVkr 0kr 49kr 588kr 588
V Pre­mi­um (inneheld film, serier, sport og Golf)Kr 0kr 699kr 8388kr 8388
Telia Viasat GolfKr 0kr 249kr 2 988kr 2 988 
Telia Rik­sto­toKr 0kr 199kr 2 388kr 2 388

Alle tv pakkane har ei bind­ingstid på 12 månad­er. Deretter gjeld 1 månaders opp­sei­ingstid (frå 1. i månaden). Der­som du bestiller både inter­nett og TV strøyming 50 eller 110 poeng er prisen inkl. 1 stk tv-dekoder. 

Tilleggstenester

Pro­duktEin­gangssumMånad­sprisPris 1. årPris 2. år
Leige KB TRÅDLAUST
2 sendarar inkl. løpande support
kr 990kr 99kr 2 178kr 1 188
Timepris mon­tørkr 1200
Timepris teknikarkr 1200
Opp­sei­ing abon­nement i bindingstidkr 1 500
Skøyt­ing av brot på fiber forår­sa­ka av kunde (timepris)kr 1050
Bytte av dekoder etter lyn­skade ved leigekr 750

Andre produkt og tenester

Pro­duktEin­gangssumMånad­sprisPris 1. årPris 2. år
Fast IP0kr 79kr 948kr 948
1 GIG ekstra lagring­plass (@knett e‑post)Kr 0Kr 10Kr 120Kr 120
5 GIG ekstra lagring­plass (@knett e‑post)Kr 0Kr 30kr 360kr 360
10 GIG ekstra lagring­plass (@knett e‑post)Kr 0Kr 80Kr 960Kr 960
Bytte av dekoder etter lyn­skade ved leigekr 750

Telefoni

Pris­ar fasttelefoni.

Generelle for­brukar­ret­tar og lev­er­ings­betingel­sar

Lev­er­ings­betingel­sar finn du ved å trykkje på pri­vate og bedrifter.

Som pri­vat­per­son har du ret­tar knyt­ta til angr­erett ved bestill­ing og høve til å nyt­ta “brukark­la­gen­em­n­da for elek­tro­n­isk kom­mu­nikasjon” for hand­sam­ing av tvis­tar med tilbydar.

Brukark­la­gen­em­n­da for elek­tro­n­isk kom­mu­nikasjon:
Oppret­telsen: Bruk­erk­la­gen­em­n­da blei oppret­ta 1. feb­ru­ar 2006 etter avtale mel­lom ekomtil­by­dere og For­bruk­er­rådet på bak­grunn av EUs direk­tiv om uni­verselle ten­ester og for­bruk­er­ret­tigheitar art. 34. Fra 15. jan­u­ar 2008 blei alle tilby­darar plik­tige å la nem­n­da behand­la tvistar.

Nem­n­da sitt for­mål: Bruk­erk­la­gen­em­n­da skal sikra ei rime­leg, ret­tfer­dig og hur­tig behan­dling av tvis­tar mel­lom brukarar og tilby­dere av ekomtenester.

For at nem­n­da skal kun­na behand­la ei klage, er det ein føre­set­nad at du fyrst har forsøkt å løysa tvis­ten med tilby­dar på eiga hand. Viss sel­skapet avs­leg di klage, eller ikkje svarar innan tre vek­er, kan du anke deira avg­jer­sle til Brukerklagenemnda.

Til­gang til klageskje­ma finn du her.

Angr­erett:
Etter angre­frist­lo­va kan for­brukar gå frå avtal­en utan å oppg­je nokon grunn innan 14 dagar etter at dei opplysningane som krevst med heimel i angr­erett­lo­vas kapit­tel 3 er mot­teke på rett måte. Angr­erettskje­ma finn du her.

Alle pris­ar for pri­vate er oppgitt inklud­ert mva.
Ved avvik gjeld prisane i bestillingsskjema.