Standardkontrakt og leveringsvilkår for bedrifter
1. Generelt
Desse vilkåra regulerer avtalen om abonnement på tenester mellom Kvinnherad Breiband AS (KB) og abonnenten (Kunden). Tenestene omfattar dei som kan leverast via eller i tilknyting til KB sitt breibandsnett, og er spesifisert i den individuelle avtalen.
Bedrifter registrert i Brønnøysundregisteret kan i utgangspunktet teikna bedriftsabonnement hos KB. Abonnementet gjeld for verksemd innanfor KB sitt nettområde, òg om Kunden er eit aksjeselskap eller annan juridisk person med verksemd i fleire geografiske område.
Forretningsoverdraging skal meldast til KB og innførast i kontrakten. Det same gjeld ved overgang mellom aksjeselskap og personleg firma. Dersom Kunden er eit aksjeselskap, reknast det som ei forretningsoverdraging dersom majoriteten av aksjekapitalen vert overdratt samtidig som den daglege leiinga overgår til kjøpar eller nær slekt.
KB kan gjennomføra kredittvurdering av nye abonnentar og har rett til å avslå leveranse utan å oppgje nærare grunngjeving, inkludert ved forretningsoverdraging.
Tilknyting til tenesta vert levert dersom det er teknisk mogleg og økonomisk forsvarleg. Om det av tekniske eller økonomiske grunnar ikkje er mogleg å levera tenesta, betaler ikkje Kunden noko for etableringsforsøket, med mindre anna er avtalt.
Dersom Kunden flyttar, vert abonnementet sagt opp. Om KB kan levera tenesta på den nye adressa, kan abonnementet flyttast mot gjeldande flyttegebyr. Etableringsgebyr vert ikkje refundert.
Partane har teieplikt om konfidensielle opplysningar, inkludert personlege forhold, opplysningar som kan skade partane, eller informasjon som kan utnyttast av utanforståande i næringsverksemd. Partane pliktar å sikra at informasjon ikkje vert delt i strid med avtalen, og dette gjeld òg etter at avtalen er sagt opp. Opplysningar kan likevel utleverast med Kunden sitt samtykke eller dersom KB er rettsleg forplikta til det. I slike tilfelle vil Kunden bli informert.
Bedriftsabonnement har ei bindingstid på minst 12 månader. Lenger bindingstid kan avtalast mot lågare månadspris, til dømes ved leige av tilleggsutstyr eller utvida tenester. Korttidsabonnement er unntatt bindingstid.
2. Produkt
KB stiller til rådvelde dei produkta som er spesifisert i bestillingsskjema, kontrakt eller ordrestadfesting. Ein liten del av kapasiteten blir nytta til kontrollinformasjon, noko som kan gjera at den reelle hastigheita vert noko lågare enn spesifikasjonen.
Linjehastigheita vil vera inntil den bestilte klassen. Breibandstilgangen blir levert med ein definert hastigheit per sekund. KB kompenserer for eventuelle signaltap etter evne. I periodar med stor belastning kan Kunden oppleva redusert kapasitet. Dersom bestilt hastigheitsklasse ikkje er mogleg, vert høgaste moglege klasse rekna som bestilt.
Hastigheita mot Internett kan variera grunna lokale forhold som KB ikkje rår over. Korrekt hastigheit kan berre målast med kabel i KB sitt nettermineringspunkt (NTP) med alt anna utstyr fråkopla.
NTP er definert som overgangen mellom netteigar sitt nett og Kunden sitt interne nett. Det fysiske punktet kan vera plassert utanfor eller straks innanfor yttervegg (grunnmursprinsippet). Intern kabling og eventuelle fordelarar, brytarar eller kontaktpunkt inne i bygget er Kunden sitt ansvar.
Dersom Kunden ønskjer nye kablar eller kontaktar, må han betale tilleggskostnader etter KB sine prisar.
Kunden skal nytta utstyret som KB plasserer hos han. Kunden pliktar å gje KB tilgang til utstyr som inngår i nettet og som tilhøyrer KB eller netteigar. Kunden er ansvarleg for utstyr som er oppgitt som hans eigedom, òg om det er framskaffa og betalt av KB. Tildelte brukarnamn og passord skal oppbevarast forsvarleg.
Feil på bedriftsabonnement vert behandla i KB si opningstid, og feil kan meldast til vakttelefonen utanom opningstida. Kritiske feil kan rettast døgnet rundt dersom Kunden har utvida serviceavtale (SLA gull). For kunder utan SLA, vil feil bli registrert for vidare handsaming neste verkedag.
3. Oppetid og brukarstøtte
KB tilbyr teknisk brukarstøtte til oppgjevne tider. Feil i nettet skal utbetrast innan rimeleg tid utan kostnad for Kunden, med mindre feilen skuldast forhold hjå Kunden eller andre utanfor KB sin kontroll.
Ved nødvendige driftsavbrot grunna feilretting eller oppgraderingar, vil Kunden bli varsla elektronisk på førehand om mogleg. Større oppgraderingar vert primært gjennomført natt til tysdag mellom kl. 00:01 og 07:00.
Kunden kan etter avtale få bistand med feilsøking på eige utstyr, mot betaling etter gjeldande satsar.
4. Erstatning
KB er ikkje ansvarleg for tap som følgje av manglar, med mindre tapet skuldast grov aktløyse eller forsett. Som tap reknast til dømes driftsavbrot, tapt forteneste, avsavn, eller skade på tredjepartsutstyr.
KB sitt samla erstatningsansvar er avgrensa til kr 5.000 per tilfelle, med mindre anna følgjer av grov aktløyse.
5. Ekstraordinære bruksrestriksjonar
Ved alvorlege trugsmål mot helse, tryggleik eller miljø, krigsliknande situasjonar, streik, sabotasje eller tekniske årsaker, kan KB heilt eller delvis avbryta tenesta utan ansvar for eventuelle tap. KB vil i slike tilfelle varsla Kunden om mogleg.
6. Oppseiing og heving
Abonnementet kan seiast opp med ein månads skriftleg varsel, rekna frå den 1. i påfølgjande månad.
KB refunderer ikkje innbetalt etableringsgebyr ved oppseiing. Ved oppseiing før utløp av bindingstida vert resterande del av bindinga fakturert. Dersom KB ikkje kan levera tenesta, kan avtalen seiast opp, og etableringsgebyr vert refundert.
7. Kunden sitt ansvar og bruk av nettet
Kunden kan ikkje vidareformidla tenester eller nett til utanforståande. Det er ikkje tillete å dela abonnement mellom fleire bedrifter, eller å bruka privatabonnement til næringsverksemd utan særskilt avtale.
Kunden har ansvar for tryggleik, og kan ikkje nytta nettet til:
- ulovleg innhald eller krenkjande ytringar (t.d. barneporno, rasisme, ærekrenking)
- masseutsending av reklame, spam eller kjedebrev
- drift av eigne tenester som P2P, FTP, web‑, proxy- eller DHCP-serverar utan avtale
- spreiing av virus eller forsøk på urettvis tilgang til system
KB kan utan føregåande varsel stengja tenesta ved alvorleg misbruk.
8. Endring av vilkår
KB kan endra vilkår og prisar med ein månads varsel. Endringar grunna offentlege pålegg kan gjennomførast utan varsel utover det som er lovpålagt.
9. Tvistar
Tvistar mellom Kunden og KB skal løysast gjennom forhandlingar. Om dette ikkje lukkast, kan tvisten bringast inn for dei ordinære domstolane.
10. Personvern
KB behandlar personopplysningar i samsvar med gjeldande lovgiving. Sjå personvernerklæringa for meir informasjon.