Nytt fakturasystem og ny layout

Vi har skif­ta fak­turasys­tem og har i sam­band med dette gjort litt endringar på lay­out og ruti­nar.

Alle kun­dar som har sagt “Ja takk til alle tilby­darar” via net­tbanken sin, får no automa­tisk efak­tu­ra direk­te i net­tbanken sin/VIPPS.

Har du alltid hatt Avtale­giro og no fått den på anna vis?
For kun­dar som tidle­gare har hatt avtale­giro, må det i til­felle oppret­tast ny avtale (grun­na nytt mot­takarkon­tonr).

Der­som du tidle­gare har hatt efak­tu­ra med avtale­giro, fak­tu­ravarsling per e‑post og avtale­giro eller berre avtale­giro og fak­tu­rakopi pr post så må du eventuelt opprette avtale­giro på ny via net­tbanken din.
Den “gam­le” avtal­en er ikkje vidar­ført i nytt fak­turasys­tem, men kan enkelt aktiverast på ny i din eigen net­tbank (dette må du gjere sjølv).

Anna beta­lar?

Har du hatt anna beta­lar skal du ha fått denne infor­masjo­nen som link via sms.

Feil på fak­tu­ra?

Der­som du mot for­mod­ning finn feil på fak­tu­ra er det berre å ta kon­takt så ret­tar vi dette fortlø­pande.
Svar­ti­da kring dette er litt lengre enn nor­malt, men alt blir ret­ta i god tid før for­fall 15.05.24.

Du når oss på vårt kun­de­sen­ter, tele­fon 53475640 alle kvarda­gar frå kl. 8 — 15.
Der­som du heller vi sende ein e‑post kan du bruke post@kband.no.

Glob­al opplev­ing. Lokal service.