Vi har skifta fakturasystem og har i samband med dette gjort litt endringar på layout og rutinar.
Alle kundar som har sagt “Ja takk til alle tilbydarar” via nettbanken sin, får no automatisk efaktura direkte i nettbanken sin/VIPPS.
Har du alltid hatt Avtalegiro og no fått den på anna vis?
For kundar som tidlegare har hatt avtalegiro, må det i tilfelle opprettast ny avtale (grunna nytt mottakarkontonr).
Dersom du tidlegare har hatt efaktura med avtalegiro, fakturavarsling per e‑post og avtalegiro eller berre avtalegiro og fakturakopi pr post så må du eventuelt opprette avtalegiro på ny via nettbanken din.
Den “gamle” avtalen er ikkje vidarført i nytt fakturasystem, men kan enkelt aktiverast på ny i din eigen nettbank (dette må du gjere sjølv).
Anna betalar?
Har du hatt anna betalar skal du ha fått denne informasjonen som link via sms.
Feil på faktura?
Dersom du mot formodning finn feil på faktura er det berre å ta kontakt så rettar vi dette fortløpande.
Svartida kring dette er litt lengre enn normalt, men alt blir retta i god tid før forfall 15.05.24.
Du når oss på vårt kundesenter, telefon 53475640 alle kvardagar frå kl. 8 — 15.
Dersom du heller vi sende ein e‑post kan du bruke post@kband.no.
Global oppleving. Lokal service.