Kjære kunde!
Ein del av våre kundar har motteke to faktura med forfall i juli månad.
Grunna ein feil i samband med fakturering for juni månad (for ca. 100 kundar), vart forfallsdato utsatt til 15.07 (gjeldande juni faktura).
Dersom du har to faktura med forfall same dato, begge frå Kvinnherad Breiband, kan du sjekke om her er ulik fakturaperiode, det vil seie at du har faktura for både juni og juli ( desse har i tilfelle ulik kid og fakturanr).
Om du allereie har betalt i juni, men framleis har to faktura i forfallsregisteret kan du slette den eine.
Kva om du betalar dobbelt?
Om du betalar for mykje vil dette bli registrert direkte på din kundekonto.
Du vil då få ein faktura på kr 0,- komande månad (august). Dersom du har betalt dobbelt og vil ha pengane tilbake kan du ta kontakt med oss via e‑post: post@kband.no.
Vi er leie oss for denne hendinga.
Mvh Kvinnherad Breiband.