Vi skifta 1. mai 2024 til nytt fakturasystem og har i samband med dette gjort litt endringar på layout og rutinar.
Har du alltid hatt Avtalegiro og no fått den på anna vis?
For kundar som tidlegare har hatt avtalegiro, må det i tilfelle opprettast ny avtale (grunna nytt mottakarkontonr). Dette må du som kunde gjere sjølv direkte i nettbanken din (vi har ikkje tilgang til å gjere avtalar på dine vegne). Dersom du alltid har hatt avtalegiro er den “gamle” avtalen er ikkje vidarført i nytt fakturasystem.
For oppretting av ny avtalegiro finn du fakturainformasjon som KID og kontonummer på tilsendt faktura.
Ta kontakt om du har behov for informasjon.
Merk: Alle kundar som har sagt “Ja takk til alle tilbydarar” via nettbanken sin, får no automatisk efaktura direkte i nettbanken sin/VIPPS.
Det er tidlegare sendt sms til alle kundar som har hatt aktiv avtalegiro, der det er informert om at ny avtale må opprettast. Vi beklagar dei ulemper med ekstraarbeid dette har medført.
Du når oss på vårt kundesenter, telefon 53475640 alle kvardagar frå kl. 8 — 15.
Dersom du heller vi sende ein e‑post kan du bruke post@kband.no.
Global oppleving. Lokal service.