Det har oppstått ein feil med sertifikat på e-post server i dag.
Detter er bytta ut med eit nytt sertifikat. Det skal i utgangspunktet oppdatere seg sjølv på din pc/tlf/nettbrett, m.m,  men det kan ta litt tid (nokre timar).
Dersom ein ynskjer å få det ordna med det same (pga feilmelding på telefonen), kan ein slette og legge til e-post konto på på eigen mobiltelefon.

Treng du VIDEOVEILEDNING

Sjekk e-posten din via heimesida vår
Hugs at du kan sjekke e-post adressa di kva tid som helst via vår
heimeside www.kband.no. 

Her er ei oppskrift for iPhone/iPad:

For fjerning av konto (iPhone) “Innstillinger” velg deretter “passord og kontoer” –> velg din @knett konto –> “slett konto”.
For å legge til konto (iPhone) “Innstillinger” velg deretter “passord og kontoer” –> gå nedst og velg “Legg til konto” –> velg “Annen”  –> “Legg til e-post konto” –> fyll ut namn, e-post, passord, beskrivelse (skriv det du vil; jobb, privat, min e-post eller liknande) osv. –> trykk “Neste” –> e-post adressa di er no satt opp på telefonen/nettbrettet ditt.

Anna informasjon som kan vere av nyttig når ein skal legge til e-post:

Innkommande server
Vertsnavn:  mail.kband.no
Brukernavn: di epost-adresse (eksempel: navn.navnesen@knett)
Passord: ditt passord

Utgaånde server:
Vertsnavn: mail.kband.no
Brukernavn: di epost-adressse
Passord: dittt passord

Denne meldinga “poppar opp” på skjerm, velg då “Fortsett”.

På neste side velger du “Neste” E-posten din skal no vere satt opp på ny.

Dersom du må fylle inn port på innkommande epost-server: 993 , ssl/tls som sikkerhet.

Dersom du må fylle inn port på utgåande server: 587 , starttls eller automatisk som sikkerhet.

Meir utfyllande guide kan du finne her.

Treng du hjelp så ring vårt kundesenter på telefon 53475640 (ope kvardagar frå kl. 07:30 – 15:00).